Candidatul Ideal
Competente digitale actualizate si complete asupra dinamicii online-ului si a canalelor de comunicare. Abilitati dovedite de leadership si coaching, imbinate cu multa imaginatie.
Descrierea jobului
Coordonarea intregii activitati de marketing, precum si elaborarea strategiei si politicilor de marketing ale firmei (Google, Facebook ADS, Instagram, TikTok)
Cresterea cotei de piata a produselor/serviciilor oferite de firma
Promovarea imaginii organizaţiei;
Studiul pieţei şi al concurenţei;
Atragerea de noi domenii de activitate profitabile pentru firmă
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:
Creaza campanii de marketing in functie de specificul perioadei, nevoile pietei si instructiunile venite de la management
Coordoneaza in mod constant studii de piata in domeniul de activitate al firmei.
Elaboreaza strategia si politicile de marketing ale firmei si asigura implementarea acestora.
Elaboreaza si asigura realizarea planului de marketing.
Monitorizeaza permanent piata si concurenta in vederea actualizarii si / sau modificarii strategiei si politicilor de marketing ale firmei.
Analizeaza oportunitatea introducerii de noi produse sau servicii.
Mentine o vizibilitate ridicata a brandului prin diverse evenimente.
Dezvolta politici de fidelizare a clientilor.
Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
Mai multe informații
- Studii superioare Calificat