Candidatul ideal
Te incurajam sa aplici daca:
• Esti deschis, comunici cu usurinta si atitudinea pozitiva te insoteste pretutindeni;
• Ai o atitudine orientata spre client si iti place sa ajuti;
• Te adaptezi usor si inveti repede.
Ce vei face?
• Vei prelua/initia apeluri telefonice si le vei gestiona conform procedurilor agreate;
• Vei desfasura activitate de back-office, oferind suport clientilor prin telefon/e-mail.
• Vei fi proactiv in abordarea clientilor si in identificarea nevoilor acestora;
• Vei participa la training-uri de specialitate care sa te ajute sa inveti si sa te dezvolti;
• Vei fi sustinut in activitate prin suport continuu din partea intregii echipe;
Ce iti oferim?
• Ocazia perfecta de a acumula cunostinte in domeniul e-commerce, retail sau de a le consolida pe cele pe care le detii deja;
• Contract de munca pe perioada nedeterminata, program de lucru flexibil (8 ore/zi,5 zile/ 7);
• Abonament medical la Regina Maria, acces la biblioteca Bookster;
• Perioada de training platita la inceputul activitatii si traininguri periodice;
• Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa;
• Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei. In functie de rezultatele inregistrate, poti fi urmatorul nostru Team Leader!
Aplica acum si hai sa ne cunoastem! 🙂