Descrierea postului:
Organizează şi coordonează toate evenimentele desfasurate in incinta societatii (conferinţe, traininguri, cursuri de formare profesională )
– Negociază contracte cu beneficiarii (personal corporate, persoane juridice,persoane fizice)
– Mentine relatia cu clientii ante eveniment ( inscriere, solicitare documente necesare );
– Asigura buna desfasurarea a tuturor evenimentelor derulate in locatiile societatii;
– Elaborează planificări strategice şi desfăşurătorul evenimentelor;
– Detaliaza pachetul de servicii , programul si logistica evenimentelor.
– Proiectează bugetul si prezinta oferta de pret;
– Soluţionează necesităţile tehnice ale derulării evenimentului ( pc-uri, laptopuri, softuri utilizate, material informative ),
– Pregateste contractul cadru pentru fiecare eveniment, negociaza clauzele contractuale si verifica completarea corecta si semnarea contractului;
– Responsabil de soluționarea promptă a cererilor și / sau reclamațiilor clienților ;
– Programeaza evenimentele si gestioneaza agenda de ocupare a cursurilor;
– Asigura invitarea si urmareste confirmarile de participare din partea;
– Verifica facturile de la furnizori daca sunt conforme cu serviciile solicitate;
– Intocmeste si transmite facturile clientilor;
– este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa;
– este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune.
Cerinte:
– Studii: absolvent studii medii/superioare;
– Experienta in gestionarea activitatilor in departamentul Administrativ;
– Tehnici de negociere si vânzare
– Operare PC – MS Office
– Limba engleză (citit, scris, vorbit) mediu/avansat
– Cunoaşterea generală a mediului de afaceri românesc
– Contabilitate primara
– Orientată spre client şi respectă termenele limită.
Mai multe informații
- Salariu va fi stabilit in urma interviului
- Studii superioare Student, Absolvent
- Ani de experiență 0-5
- Nivel de experiență Middle