Asistent comercial (cod COR 243219) 40 vizualizări

Expirat

CERINTE:

– studii medii finalizate (studii superioare in domeniul administrativ, comunicare constituie un avantaj)

– minim 3 ani experienta in domeniul aprovizionarii si rezolvarea sarcinilor administrative

– notiuni tehnice de baza

– limba engleza – nivel mediu

– cunostinte avansate operare PC si pachetul MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)

– foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana

– capacitate de a lucra cu documente, atentie la detalii si rezolvarea problemelor

– receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine, diplomatie, promptitudine

– abilitate de a lucra independent, dar si in echipa

– dorinta de invatare si dezvoltare profesionala continua

 

RESPONSABILITATI

Aprovizionare

– intocmire si urmarire referate de aprovizionare necesare in urma comenzilor emise catre furnizori

– urmarire in sistemul electronic a pragurilor critice stocuri de aprovizionat, indeosebi in domeniul organelor de asamblare ; colaborare cu gestionarii ;

– verificare valorica a facturilor  primite de la furnizori, conform comenzilor emise catre acestia

– completare si urmarire registru de predare facturi furnizori catre Serviciul Financiar-Contabilitate

– intocmire la zi a fiselor de evaluare furnizori pe baza chestionarelor trimise catre acestia;

– intocmire lista furnizori acceptati din cadrul Serviciului Marketing-Contractari;

– urmarire referate, emitere comenzi, urmarire achizitii articole de curatenie si alte articole diverse

– verificare documente emise de firmele care asigura livrarea de gaze imbuteliate necesare Sectiei de Productie

– prospectari de piata pentru aprovizionare in diverse domenii specifice societatii

 

Secretariat

– asigurare in dublu sens a fluxului informational intre firma si clienti/ furnizori, precum si intre departamentele firmei.

– mentinere la zi a registrului de intrari -iesiri

– transmitere informatii dinspre management catre toate departamentele firmei si in sens invers.

– asigurare interfata cu toti curierii

– tehnoredactare diferite materiale si urmarirea corespondentei zilnice

– realizare copii necesare distribuirii diverselor documente in cadrul firmei

– scanare diverse documente si transmiterea lor catre angajatii care asigura interfata cu furnizorii/clientii

– preluare apeluri telefonice si directionarea lor catre persoanele/ departamentele care cunosc problemele

– organizarea protocolului intalnirilor dintre membrii organizatiei si reprezentantii altor organizatii (clienti, parteneri de afaceri etc.)

– traducerea diferitelor documente și contracte, elaborarea de rapoarte specifice și gestionarea bazelor de date și arhivelor;

– coordonarea activităților de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentației necesare pentru deplasări, procurare de bilete

Mai multe informații

  • Acest job a expirat!
Alertă Joburi pe Email
Vezi 1–0 din 0 rezultate
Distribuie acest job
Informație Companie
  • Numar de Joburi 12 Joburi
  • Adresa companiei Bucuresti, Ploiesti si Predeal

Cariere.ro este un site generalist de locuri de muncă care acoperă toate domeniile. Toate anunțurile sunt verificate înainte de a fi publicate în platformă.

Parteneri

Talent Acquisition Platform – tap.eu
Cariere Juridice – carierejuridice.ro

Acest site foloseste cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe. Am înțeles ☒