IT Helpdesk Specialist L1 / L2 293 vizualizări

Expirat

Esti pasionat sa ajuti oamenii si sa oferi suport tehnic de inalta calitate? Ne bucuram sa te cunoastem!

Suntem in cautarea unui IT Helpdesk Specialist entuziast si proactiv, dornic sa faca diferenta in echipa noastra. Impreuna, raspundem provocarilor tehnice si oferim support L1 si L2 clientilor nostri. Analizam si rezolvam probleme software si hardware in timp ce administram retelele locale ale clientilor, asigurandu-ne ca datele lor sunt in siguranta.

Ce vei obtine in echipa noastra:

  • Acces la cele mai recente tehnologii si instrumente IT, pentru extinderea cunostintelor tale despre retele, sisteme de operare, software si hardware. Companii precum Bronic Group si REMAX beneficiaza de serviciile noastre.
  • Un mediu de lucru prietenos in care sa-ti folosesti abilitatile tehnice astfel incat sa cresti si sa te dezvolti profesional in mod real
  • Training dedicat: Sustinerea managerului si a colegilor seniori spre atingerea obiectivelor tale
  • Locatie flexibilă (80% la sediul firmei si 20% la sediul clientului)
  • Perioada contractuala: 3 luni perioada initiala cu posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata
  • Salariu fix net: 2500 – 3000 lei pentru L1 si 3000 – 3500 lei pentru L2 + decont transport + bonuri de masa 600 lei + voucher anual pentru certificare tehnica
  • Salariul se va negocia in urma interviului. Avem mai multe niveluri de salarizare in functie de calificari si experienta.

Ce iti propunem sa faci:

  • Fii primul punct de contact in dispeceratul de suport IT, deschizand si rezolvand prompt tichetele clientilor sau directionandu-le catre colegii seniori
  • Alege sa rezolvi task-urile in functie de complexitate si impact
  • Foloseste-ti abilitatile analitice pentru a rezolva problemele de software si hardware
  • Administreaza retelele locale si implementeaza protocoalele de securitate
  • Verifica si asigura functionalitatea solutiilor de securitate si backup asigurandu-te ca dispozitivele clientilor sunt protejate
  • Sa fii prezent la intalnirile saptamanale cu colegii in care prioritizam tichetele urgente si gasim solutii pentru cazurile dificile
  • Fii deschis catre noi oportunitati de crestere pe termen lung

Ce ne dorim de la tine:

  • Helpdesk Nivel 1: Cunostintele de la aceasta certificare de baza CompTia A+ -> https: //www.youtube.com/watch?v=1CZXXNKAY5o  
  • Helpdesk Nivel 2: Cunostintele de la aceasta certificare CompTia Networking+ -> https: //www.youtube.com/watch?v=xmpYfyNmWbw
  • Abilități excelente de comunicare: explici conceptele tehnice intr-un mod prietenos si accesibil
  • Proactivitate si orientare catre solutii: folosesti motoare de cautare si inteligenta artificiala
  • Deschidere spre colaborare si lucru in echipa
  • Experienta in rezolvarea problemelor de software si hardware
  • Capacitatea de a gestiona multiple tichete in acelasi timp si de a lucra eficient intr-un mediu dinamic
  • Cunostinte in identificarea si eliminarea virusilor, malware și ransomware de pe computerele clientilor
  • Abilitati solide in utilizarea si configurarea sistemelor de operare Windows 10, 11 și Mac OS, precum si cunostinte avansate in utilizarea Microsoft Office – Word, Excel și Outlook.
  • Abilitati de instalare si configurare a emailului pe desktop si mobil, precum si abilitati in convertirea documentelor intre diferite formate (docx, pdf, jpg).
  • Cunostinte solide in domeniul retelistic, inclusiv protocoalele TCP/IP, DHCP, DNS si routingul de baza.
  • Competente hardware, inclusiv capacitatea de a conecta si configura perifericele unui desktop/laptop, de a asambla si dezasambla complet un desktop, de a identifica componentele si de a utiliza butoanele pentru laptop.
  • Reprezinta un avantaj: experienta in instalarea sau utilizarea telefoniei VoIP, cunostinte in sistemul de operare MAC / Linux / administrare site-uri WordPress / Hosting Cpannel / Plesk

 

Trimite-ne CV-ul actualizat aici sau la adresa hr[at]firmade.it si hai sa ne cunoastem! Completeaza formularul urmator si in cel mai scurt timp vei fi contactat de unul din colegii nostri din echipa HR.

https: //81jomk2mbf2.typeform.com/to/OIvJ8pMu

Apreciem fiecare candidatura si vom contacta pentru interviu doar candidatii selectati. Alatura-te echipei noastre si ajuta-ne sa oferim servicii IT de calitate superioara clientlor nostri!

 

Descrierea Companiei

FirmaDe.IT este departamentul de IT pentru zeci de companii din Romania incepand din anul 2007. Alegand sa externalizati complet serviciile IT, puteti beneficia de liniste, securitate si productivitate sporita, totul la un abonament lunar de doua ori mai mic decat salariul unui singur specialist IT.

FirmaDe.IT este furnizorul dumneavoastra de solutii complete pentru infrastructura IT a companiei. Serviciile noastre includ solutii CRM si ERP, securitate cibernetica, stocare in cloud, backup automat, retele virtuale, servere virtuale si suport tehnic. Cu noi, aveti garantia unei solutii complete si eficiente pentru toate nevoile dumneavoastra IT.

Mai multe informații

  • Acest job a expirat!
Distribuie acest job
Informație Companie
  • Numar de Joburi 1 Joburi
  • Categorii Servicii IT Hardware, IT Software
  • Adresa companiei Str. Viitorului, Nr. 138, Sector 2, Bucuresti

Cariere.ro este un site generalist de locuri de muncă care acoperă toate domeniile. Toate anunțurile sunt verificate înainte de a fi publicate în platformă.

Parteneri

HotNews – www.hotnews.ro

Acest site foloseste cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe. Am înțeles ☒