Candidatul Ideal
Scopul general al postului: Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei.
Cerinte: Experienta minim 1 an pe un post similar; Foarte bune abliltati de comunicare si organizare; Atitudine proactiva; Abilitati de operare PC (Microsoft Word, Excel); Limba engleza – avansat; Punctualitate si responsabilitate; Capacitate de auto-organizare și de stabilire a priorităților;
Descrierea jobului/Responsabilități: Preia si directioneaza apelurile telefonice; Preia si transmite mesajele persoanelor corespunzatoare; Efectuează activităti administrative de rutină: primirea, tinerea evidentei si repartizarea corespondentei în cadrul firmei; Gestioneaza toate aranjamentele privind deplasarile si cazarile personalului companiei; Asigura buna organizare a protocolului.
Se ofera: Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o echipa tanara si dinamica; Un mediu de lucru modern si dinamic; Salariu motivant.
Mai multe informații
- Studii superioare Calificat, Absolvent
- Ani de experiență 0-5
- Nivel de experiență Junior, Middle, Senior