POSTUL: ADMINISTRATOR FINANCIAR PATRIMONIU (cod COR 263111)
COMPARTIMENT: SERVICIUL INVESTIŢII, PRIVATIZARE, PROGRAME DE FINANŢARE
Principalele atribuţii
- Întocmeşte documentaţia pentru obţinerea surselor de finanţare aferente obiectivelor de investiţii pentru aparatul central.
Elaborează documentele necesare, pe baza cererilor primite de la filiale, pentru solicitarea fondurilor de la buget aferente investiţiilor cuprinse în programele anuale de investiții.
Întocmeşte documentaţia pentru vânzarea de acţiuni deţinute de companie.
Analizează şi supune spre aprobare propunerile de modificare a capitalului social al companiei.
Condiţii specifice:
- studii superioare – profil economic;
- experiența în domeniul administrării patrimoniului de minim 1 anȘ
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniul administrării patrimoniului unei societăţi comerciale şi în domeniul investiţiilor.
- Capacitate de prioritizare si de respectare a termenelor limita, capacitate de analiză şi sinteză, spirit de initiativa, flexibilitate.
- Cunoștințe operare PC (pachet MS Office);
Candidaţii care îndeplinesc condiţiile pot depune CV-ul însoţit de scrisoarea de intenţie prin formularul de contact sau la adresa de email [email protected]. până cel târziu data de 20.05.2022, ora 12,00.
Numai persoanele selectate vor fi anunţate în vederea parcurgerii celorlalte etape ale procedurii de selecţie, care constau în:
a. Probă scrisă
b. Interviu
Candidaţii care nu prezintă la etapa de probă scrisă, diploma de studii în original şi cazier juridic, pierd dreptul de a mai participa la această probă şi implicit la procesul de selecţie.
Corectarea lucrărilor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice se face în baza baremului stabilit, care va fi afişat la avizierul companiei, imediat după desfăşurarea probei scrise.
Atât proba scrisă, cât și interviul vor fi punctate cu note de la 1 la 10, admiţându-se fracţiile. Interviul de selecţie are rolul de departajare a candidaţilor.
Rezultatul probei scrise şi a interviului se va afişa pe site-ul companiei cu menţiunea admis sau respins.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise, respectiv interviu, în intervalul orar 9 00 -14 00 , pe adresa de email [email protected].
Rezultatul analizei contestaţiei va fi afişat pe site-ul companiei, în termen de două zile lucrătoare de la data depunerii contestaţiei.
Anunţarea candidatului selectat (persoana care obţine cel mai mare punctaj), se va face după soluţionarea eventualelor contestaţii.
Relaţii suplimentare se pot obţine şi de la Biroul Resurse Umane, la telefon 021.4131125, interior 221/222.
Mai multe informații
- Studii superioare Calificat
- Ani de experiență 0-5
- Nivel de experiență Senior