Candidatul Ideal
Aptitudini si deprinderi necesare:
- Cunostinte si experienta in domeniul comportamentului consumatorului;
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
- Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor de serviciu ;
- Spirit de observatie, atentie la detalii;
- Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;
- Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- Excelente abilități de comunicare (scrisă, verbală, nonverbală), dicție bună;
- Loialitate și confidențialitate;
- Atenție la detalii, acuratețe și capacitate sporită de organizare a activității și de multi-tasking;
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate;
- Atitudine pozitivă, cu spirit de inițiativă și cu simt al responsabilității crescut;;
- Cunoscător în detaliu a pachetului microsoft office (word, excel, power point, outlook express).
- Excelente abilitati de lucru in echipa;
- Rezistenta la stres;
- Studii superioare finalizate;
- Permis de conducere categoria b;
- Disponibilitate pentru activitate ce presupune mobilitate la nivel național;
Descrierea jobului
Implementarea politicilor comerciale ale firmei, în vederea creşterii vânzărilor de produse, coordonarea şi ver ificarea sistemului de vânzări.
Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii permanente a retelei de clienti prin atragerea de noi clienti;
Participa la crearea unei imagini favorabile a companiei pe piata concurentiala, mentine prin mijloacele personale si specifice prestigiul acesteia si protejeaza ca pe un bun personal investitiile facute de companie;
participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
Asigurarea buclei de feed-back in urmarirea aplicarii procedurilor comerciale si a stocurilor optime;
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri (protectia marginii).
Identifică direcţii de dezvoltare şi propune promovarea de produse/soluţii noi
Identifică apariţia de produse / soluţii noi în domeniu ( concurenta ) .
Consultă managementul cu privire la posibilitatea integrării acestor produse / solutii de la concurenta si in activitatea proprie
Contactează clienţii potenţiali şi urmăreşte implementarea acestor soluţiiElaborează/implementează programe de măsurare a satisfacţiei clienţilor, propune măsuri de îmbunătăţire.
Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- format european pe mail: [email protected], sau personal la sediul din Str. 1 Decembrie 1918, nr. 100.
Relatii la telefon: 0735 214699
Mai multe informații
- Salariu 1000 eur
- Ani de experiență 5-10
- Nivel de experiență Middle