POSTUL: REFERENT DE SPECIALITATE CONTABILITATE
– COD COR 241104
COMPARTIMENT: SUCURSALA „ CENTRUL DE EXCENŢĂ ÎN CERCETARE, DEZVOLTARE ŞI INOVARE „
Termen maxim de depunere a CV-urilor : 06.06.2023
Candidaţii care îndeplinesc condiţiile pot depune CV-ul prin formularul de contact sau la adresa de email [email protected].
Condiţii specifice:
- studii superioare în domeniu economic
- minim 3 an vechime în domeniu.
- cunoaşterea legislaţiei în domeniul cercetarii – dezvoltării, constituie avantaj;
- cunoştinţe de operare MS Office;
- cunoştinţe fiscale specifice
- Calităţi şi aptitudini profesionale :
– operativitate;
– capacitate de analiză și sinteză.
– capacitatea de prioritizare şi respectare termene limită.
Principalele atribuţii
- Urmărește şi analizează cheltuielile de producție pe ansamblu;
- Analizează şi ia măsuri pentru creșterea rentabilității sucursalei;
- Asigură îndeplinirea în conformitate cu dispozițiile legale a obligațiilor sucursalei către bugetul statului, către bănci şi către terți;
- Asigură întocmirea la timp şi în conformitate cu prevederile legale a balanței de verificare şi situațiile lunare privind indicatorii economico-financiari;
- Organizează inventarierea anuală a patrimoniului sucursalei;
- Intocmește şi înaintează la CNR bugetul de venituri şi cheltuieli al sucursalei, precum şi planul de amortizare;
- Transmite în termen și corect datele necesare întocmirii rapoartelor contabile și declarațiilor legale către serviciul contabilitate din structura centrală.
- Furnizează şi raspunde pentru informaţiile aferente sucursalei pentru întocmirea deconturilor de TVA, declaraţiilor privind datoriile la bugetul de stat, bugetele locale (pentru clădiri şi terenuri) şi a altor raportări care trebuiesc întocmite de compartimentul de contabilitate, stabilirea sumelor de impozite datorate bugetului de stat şi celor locale (mai puţin cele din salarii).
- Întocmeşte planul costurilor de producţie pentru activitatea de cercetare – dezvoltare şi de producţie.
- Intocmeşte situaţiile de post calcul;
- Urmăreşte fişa sintetică pe plătitor pentru Sucursala CECDI;
- Asigură relaţia cu auditorul financiar pentru activitatea sucursalei;
- Asigură toate informaţiile solicitate de compartimentele economice din CNR;
- Raspunde împreună cu directorul de sucursală de încadrarea în indicatorii BVC.
- Răspunde de înregistrarea corectă şi la timp a documentelor în evidenţa contabilă şi de respectarea prevederilor legale.
BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVĂ :
- Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare.
- Legea contabilității nr. 82/1991, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 454 din 18 iunie 2008, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 1802/2014, pentru aprobarea Reglementărilor contabile privind situațiile financiare anuale individuale și situațiile financiare anuale consolidate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 963 din 30 decembrie 2014, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 910 din 9 decembrie 2015;
- Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 704 din 20 octombrie 2009;
- Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare;
Selecţia se va realiza potrivit procedurii anunţate pe site-ul companiei.
Relaţii suplimentare se pot obţine şi de la Biroul Resurse Umane, la telefon 021.4131125, interior 221/222.
Mai multe informații
- Ani de experiență 0-5
- Nivel de experiență Junior, Middle