HR Intra Interim este o inițiativă cu capital franco-român autorizată de către Ministerul Muncii din România, începută din dorința de a avea profesioniști aproape. Misiunea noastră este să fim partenerul de încredere care înțelege nevoile și provocările unice cu care se confruntă angajatorii în lumea dinamică a afacerilor de astăzi. Ne străduim să anticipăm și să ne adaptăm la tendințele pieței în continuă evoluție și peisajele legislative, asigurându-ne că clienții noștri primesc soluții agile și eficiente.
La HR Intra Interim, suntem pasionați să ducem afacerile la următorul nivel. Prin procesul nostru de recrutare, asigurăm o tranziție lină atât pentru angajatori, cât și pentru angajați, deoarece facilităm canale de recrutare și de mobilitate a forței de muncă în patru segmente: România-România, România-UE, UE-România sau Asia-România.
Încurajăm recrutarea de personal calificat pentru diverși utilizatori care optează pentru muncă temporară. Angajații detașați beneficiază de tot sprijinul necesar pe perioada în care sunt angajați.