Administrator HR/contabil:
CV-urile in limba engleza se trimit pe adresa: [email protected]
Locul de muncă se află în cel mai mare magazin online de accesorii pentru camioane, furgonete și 4×4 din Marea Britanie și Irlanda. Companie fondată în 2007, producând propria noastră marcă de accesorii și iluminat pentru vehicule, continuăm să creștem pe piețele europene și mondiale. Deținem accesorii pentru camioane, furgonete și 4×4 pentru fiecare marcă și model de vehicul, sau cel puțin aproape orice marcă și model! Clienții obișnuiți ne cunosc cu toții pe nume și pot confirma serviciile noastre excelente.
Angajarea unui tehnician HR și conturi care să se ocupe de funcționarea zilnică a biroului financiar și să ofere managementului informații financiare. Candidatul de succes va avea o experiență financiară puternică, cu capacitatea de a sprijini eforturile noastre de administrare și de a ghida conturile și personalul existent, după cum este necesar.
Responsabilitati cheie:
- Contabilitate
- Supraveghea operațiunile financiare de zi cu zi din cadrul companiei, cum ar fi salariile, facturarea și alte tranzacții
- Finanțe și evidență – Conturi de plăți și de încasări
- Asistenta la intocmirea situațiilor lunare de gestiune.
- Gestionarea declarațiilor de TVA și a declarațiilor Interstat
- Colaborarea cu contabilii externi pentru intocmirea declarațiilor de sfarsit de an
- Asistare cu analize ad-hoc / proiecte unice
- Activități de resursele umane (recrutare, contracte etc.)
Cerințe:
- Experiență anterioară în domeniul financiar (de dorit), experiență în administrarea biroului (esențială)
- O bună înțelegere a alinierii strategiei financiare cu strategia de afaceri.
- Un puternic spirit comercial
- Motivat
- Abilitatea de a lucra din proprie inițiativă
- Oportunitate excelentă de a trece la conducerea superioară pentru un candidat motivat.
Remunerație de 28.000 EUR brut pe an in perioada de proba +ore suplimetare, dupa perioada de proba – 32.000 EUR + ore suplimentare, dupa evaluarea anuala 40.000 EUR
- Programul dvs. normal de lucru va fi de la 8:00 la 17:30 de luni până vineri, cu o pauză zilnică de o oră și de la 8:00 la 14:00 în fiecare a doua sâmbătă, se poate solicita o medie de 47 de ore.
- 20 de zile de concediu pe an
- Salariul platit în fiecare săptămână
- 40 de ore săptămânal, orele suplimentare fiind plătite cu 150%
- În caz de demisie se cere un preaviz de trei săptămâni
Mai multe informații
- Ani de experiență 5-10
- Nivel de experiență Middle, Senior, Manager