Consultant in domeniul fortei de munca – Fonduri Europene 67 vizualizări

Expirat

Societatea Get You Hired S.R.L. propune ocuparea unui post vacant de natură contractuală privind postul de Consultant in domeniul fortei de munca, in cadrul unui proiect selectat pentru finantare.

Cerintele postului:
– Experienta solicitata de minimum 1 an de experienta în activitati specifice postului de Consultant in domeniul fortei de munca – 1 an
– Abilități și competențe avansate privind limba engleză
– Disponibilitate pentru un program de tip Full-time – 8h/zi – în funcție de caz

Competente solicitate:
– Gândire critică:
– Utilizarea logicii şi raţionamentului pentru a rezolva probleme si a prioritiza sarcini;
– A ţine discursuri în faţa altor persoane astfel încât înformaţia să fie transmisă eficient;
– Capacitatea de a vorbi si a explica prevederi legale continute in contractul de munca;
– Capacitatea de a înţelege informaţii şi idei prezentate oral sau scris;
– Capacitatea de a comunica eficient atat cu persoane care cunosc domeniul cat si cu persoane neavizate;
– Abilitatea de a comunica informaţii şi idei în scris, într-o manieră în care să faciliteze înţelegerea celorlalţi;
– Abilitatea de a aplica reguli generale la probleme specifice pentru a produce soluţii adecvate;
– Abilitatea de a sesiza detaliile într-un timp foarte scurt, la toate documentele ce trebuie analizate în vederea constituirii şi finalizării sarcinilor de lucru;
– Empatie pentru problemele intampinate de angajati la locul de munca; .

Descrierea sarcinilor, indatoririlor si responsabilitatilor postului:
– Este obligat să cunoasca prevederile legislatiei muncii si normelor ce reglementeaza activitatea pe profil si să acţioneze pentru aplicarea lor in munca specifică de consultanta in administarearea de personal;
– Are datoria să realizeze la nivelul parametrilor cantitativi şi calitativi ceruţi, sarcinile ce decurg din funcţia pe care o deţine şi răspunde de eventualele prejudicii materiale sau morale aduse Firmei;
– Are obligativitatea să dea dovadă de corectitudine şi principialitate în raporturile interumane în cadrul atribuţiilor de serviciu;
– Coordoneaza procesul de administrare de personal respectand legislatia in vigoare;
– Este responsabil și coordonează implementarea activității de orientare;
– Pregătește metodologia generală pentru implementarea activitatii de orientare și planificarea obiectivelor profesionale;
– Pregătește instrumentele pentru monitorizarea calității activității de orientare profesionale și a activităților de follow-up;
– Participă la grupul de lucru pentru colectarea și reelaborarea rezultatelor proiectului;
– Participă la grupuri de lucru pentru schimbul de bune practici și implementarea proiectelor pilot în cadrul acțiunilor de inovare socială.

Pentru mai multe informatii sau pentru a depune un Curriculum Vitae privind job-ul descris mai sus, ne puteti contacta la numarul de telefon 0730424376 sau pe pagina noastra oficiala de Facebook!

https://www.facebook.com/Getyouhired

Acasa

Va asteptam in echipa noastra!

Mai multe informații

  • Acest job a expirat!
Alertă Joburi pe Email
Vezi 1–0 din 0 rezultate
Distribuie acest job

Cariere.ro este un site generalist de locuri de muncă care acoperă toate domeniile. Toate anunțurile sunt verificate înainte de a fi publicate în platformă.

Parteneri

HotNews – www.hotnews.ro

Acest site foloseste cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe. Am înțeles ☒