Candidatul ideal
- Studii superioare economice;
• Experienta relevanta intr-un post similar 3 ani;
• Cunostinte temeinice in domeniul financiar- contabil (inclusiv contabilitate dе gestiune) / fiscalitate, legislatia muncii si domenii conexe (juridic);
• Cunostinte, aptitudini (rapiditate) operare PC ( MS Office, internet, softuri contabile);
• Persoana analitica, organizata, cu capacitate dе gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;
• Persoana pozitiva, echilibrata, responsabila, integra, serioasa;
• Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa, dornica dе formare si dezvoltare pe plan profesional.
Descrierea jobului
Evidență contabilă până la nivel de balanță/bilanț:
[] înregistrare facturi de intrare marfă și cheltuieli diverse;
[] operare extrase bancă lei / valută;
[] înregistrare deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.;
[] editare cereri de rambursare și alte documente financiare pentru proiectele de cercetare-dezvoltare ale clienților;
[] arhivare documente procesate;
[] întocmire declarații lunare și rapoarte solicitate;
[] verificare jurnale de TVA, registre de casă / bancă și corelațiile existente prin urmărirea sistematică a unor rapoarte de depistare a eventualelor erori și întocmire balanță de verificare;
[] răspunde la solicitările transmise de clienți (comunică telefonic/prin email/adrese/notificări);
[] asumarea răspunderii pentru corectitudinea înregistrărilor în sistemul de gestiune și pentru predarea/preluarea documentelor contabile;
[] Intocmire contractelor individuale de munca, actelor aditionale, adeverintelor, precum si altor documente specifice activitatii departamentului de resurse umane;
Mai multe informații
- Studii superioare Absolvent
- Ani de experiență 0-5
- Nivel de experiență Senior