Cerințe:
- Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate;
- Cunoștințe limba engleză și PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint;
- Capacitate de analiza și sinteză;
- Simț practic și organizatoric;
- Abilități de coordonare, organizare și supervizare echipe de cel puțin 2 ani;
- Capacitatea de a lucra în echipă, de crea relații bune de lucru cu membrii echipei și de respectare a termenelor;
- Experiența relevantă în zona de management de proiect și negociere (minim 1 an);
- Excelente abilități de comunicare și prezentare;
- Experiența de lucru online, cu termene de realizare obiective, raportare;
- Abilitatea de a lucra cu documente, atenție la detalii;
- Foarte bune abilități de coordonare și organizare;
- Capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte;
- Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite.
Avantaje:
- Experiență în gestionare proiecte
- Experiență de lucru/voluntariat într-un ONG
Atribuții:
- Coordonarea echipelor de voluntari, asigurarea unei bune desfășurări a activităților
- Stabilirea și menținerea unei bune relații cu autoritățile, reprezentarea asociației în anumite întâlniri
- Stabilirea relației cu furnizorii/partenerii asociației atât pe email, cât și telefonic
- Comunicarea de informații între asociație și voluntari
- Pregătirea rapoartelor lunare ale proiectului, pentru Directorul cât și alte rapoarte necesare
- Asigură utilizarea eficientă a fondurilor disponibile
- Supervizarea echipelor de coordonatori
- Selectarea și pregătirea voluntarilor pentru anumite proiecte
- Întocmirea planurilor de lucru lunare și săptămânale și monitorizarea voluntarilor
- Organizarea evenimentelor pentru voluntari (traininguri și workshopuri)
- Colectarea de date și folosirea lor pentru a intocmii statistici si analize
- Realizeaza rapoarte de activitate pentru proiecte (financiare, narative) – centralizează date, scanează și centralizează documentele necesare
Înscriere: CV și scrisoare de intenție la [email protected] până la data de 31 martie 2021. Persoanele selectate vor fi contactate pentru stabilirea unui interviu.
Oferta:
Echipă tânără și entuziastă, mediu organizațional favorabil dezvoltării profesionale.
Salariul – 2500 lei net + tichete de masă în valoare de până la 300 lei/lună, cu posibilitate de mărire salariu după 3 luni, în funcție de performanțe.
Contract – perioadă nedeterminată, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activități și evenimente în weekend.
Loc de muncă biroul Ajungem MARI București (Piața Iancului) + remote în perioada restricțiilor impuse de COVID 19.
Mai multe informații
- Ani de experiență 0-5
- Nivel de experiență Middle