Recrutăm Ofițer administrativ în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică.
Responsabilități:
- Gestionează activitățile administrative respectând legislația și regulamentele în vigoare, asigurând corectitudinea informațiilor
- Execută operaţiuni de contabilizare a tuturor fenomenelor economice ce au loc la sediul central
- Asigură corectitudinea înregistrărilor contabile referitoare la furnizori, clienți si salarii
- Furnizează documente consultanților externi în scopul întocmirii situațiilor financiare și a drepturilor salariale
- Gestionează pontajul salariaţilor şi verifică efectuarea calculului privind drepturile de salarizare
- Întocmește diferite rapoarte de gestiune pentru management, transmite rapoarte statistice lunare/anuale
- Arhivează periodic documentele, în funcţie de tipul fenomenelor economice, de perioada de păstrare stabilită prin lege şi de regulile interne
- Organizează inventarierea periodică a tuturor valorilor patrimoniale şi urmăreşte definitivarea potrivit legii a rezultatelor inventarierii
- Urmăreşte plățile la termen a sumelor care constituie obligaţia firmei faţă de bugetul de stat, bugetul de asigurări sociale şi alte obligaţii
- Ţine legătura cu băncile și asigură o bună colaborare în vederea efectuării tuturor tranzacţiilor şi operaţiunilor bancare
Candidatul ideal:
- Studii – Universitare
- Experiență- minin 1 an
- Limbi străine- engleza nivel avansat
- Pachet office, nivel avansat
Se oferă:
- Salariu motivant în funcție de experiență
- Tichete de masă 40 lei/ zi lucratoare
- Bonusuri în funcție de performanță
Mai multe informații
- Studii superioare Calificat
- Ani de experiență 5-10